2. 1. 2017.

Dalje nećeš moći!


Dejan  Simonović (FACEBOOK)

Nisam hteo danas o NIN-ovoj nanogici, čisto mi ljudski dođe žao članova žirija što se po ovako lepom vremenu bave tako mračnim poslom. Ali, šta da radim kad su mi zabavniji od Vremena sporta i razonode, dođu mi kao nekakav Monti Pajton skeč. Dovoljno je da pomislih na njih pa da počnem da se smejem kao lud na brašno.
Još mi je žalije onih četrdeset književnih mučenika (gde nađoše baš četrdeset a ne, recimo, trideset devet ili četvrdeset jedan, da se to neko u žiriju nije zajebavao) što sa zebnjom u srcu očekuju hoće li ih pripustiti dalje ili će im uzviknuti: "Dalje nećeš moći!"
Većina NIN-onadežnih neće preživeti ovaj likvidacioni krug. Biće pošteđeno deset do jedanaest žiriju najbližih, kao što je već najavio član ovog telašca koji se, istina, ni sam ne seća kada je poslednji put pročitao neku knjigu, ali mu to ni najmanje ne smeta da o nedavno objavljenim romanima sudi.
NIN-ov žiri je tradicionalno u zasedi (da ne kažem sačekuši) ponedeljkom. Ako ne pomere za sutra zbog praznika, odstrel će biti obavljen danas. Po mešanom principu:
- tog mi ne diraj, taj je moj,
- ovog ne bi bilo pametno likvidirati prerano,
- i en-den-dinu-savarakatinu-savaraka-tika-taka, trif-traf-truf, elem-belem-buf.
Streljačkim vodom će komandovati Gabarit lično,

Нема коментара:

Постави коментар