22. 1. 2017.

Irish pub

Siniša Radanović

450 ljudi sjedi u Irish pubu, ja ulazim, a dobri i pošteni Uroš mi mahne i pusti "Donnu", i svi je slušaju.
Zatim odem u Shamrock, a Daniel kaže: "Siniša, daj da se malo razveselimo", pa pusti deset pjesama Ramonesa, jednu za drugom, kako je i red, uključujući i "I Want You Around".
 Svratim i u Lazino tele, a tamo me dočekaju kao da sam Mika Špiljak, dok je Mika Špiljak bio popularan. Osjećam se tamo kao Husref Musemić kome pristojni navijači oduševljeno pjevaju "peva cela Marakana za Husrefa muslimana". A Husref, tj. ja, sa devetkom na leđima i osmjehom na licu zadovoljno mahne.
U gradu ima 1.600 ugostiteljskih objekata, kažu statističari. Ja izlazim u ova tri. Da živim u Berlinu ili u Torontu, ja to nikada ne bih doživio (u Pragu je već druga stvar, zbog mog "češkog štiha" i Ruženke Hrabalove). I to ima svojih prednosti.

Нема коментара:

Постави коментар